Teknoloji

Mobil

Sosyal

Oyun

WordPress 3.8 yönetim paneline daha fazla renk şeması eklemek

WordPress 3.8 ile birlikte yönetim panelinde profil sayfalarımızdan seçebileceğimiz birkaç yönetim paneli renk şeması hayatımıza girdi. (Türkçe sürümde ‘Yönetici renk planı’ olarak tercüme edildi.) WordPress 3.8, 8 adet renk şeması ile birlikte geliyor.

WordPress 3.8 yönetim paneline daha fazla renk şeması eklemek


Eğer burada kendinize uygun renkler bulamadıysanız üzülmeyin. Küçük bir eklenti ile yönetim panelinize yeni renk şemaları ekleyebilirsiniz. Bir grup tasarımcı, WordPress kullanıcıları için yönetim paneline daha fazla renk şeması getiren bir eklenti geliştirdi: Admin Color Schemes.

WordPress 3.8 yönetim paneline daha fazla renk şeması eklemek

Eklentiyi kurduğunuzda Yönetici renk planı alanına 8 yeni şema daha ekleniyor. Bu şemaları deneyebilir, beğendiğinizi kullanabilirsiniz.

Yunus Balım

Teknoloji,Sosyal ağlar,Blogger Temaları,Blogger Eklentileri paylaşılan bir blog..

Hiç yorum yok:

Yorum Yazın

İstatistikler

Blog Arşivi