Google, ünlü güneş gözlüğü markaları Oakley ve Ray-Ban’in yardımı ile akıllı gözlüğünün tasarımını geliştirip daha geniş bir kitleye ulaşmayı planlıyor. Google, yaptığı açıklamada Ray-Ben, Oakley gibi ünlü markaların sahibi İtalyan Luxottica Group ile işbirliği yaptığını duyurdu.
Luxottica, Google’a, akıllı gözlüğü Google Glass’ın çerçevelerinin tasarlanması, üretilmesi ve ulaştırılmasında yardımcı olacak. Böylece Google Glass’ın sadece teknoloji severlerin kullanabileceği bir ürün olmaktan çıkarak, kullanıcı alanının genişleyebileceği düşünülüyor.
Google Glass, hali hazırda sadece yazılım geliştiriciler ve ürünün gerçek anlamda meraklıları tarafından kullanılıyor. Google’ın açıklamasına göre Luxottica, ABD ’de, 5 binden fazla perakende mağazayı işletiyor. Google, açısından bu mağazalar da büyük önem taşıyor.
Çünkü Google Glass’ın son tüketiciye bu mağazalar üzerinden de ulaştırılması planlanıyor. Google yaptığı açıklamada, “Luxottica’nın perakende ve toptan satış kanalları, gelecekte daha çok insana ulaşmamızda iyi bir imkan sunacak” dedi. Bu düzenlemenin sadece ABD pazarını hedeflediği de belirtildi.
Google'a Ray-Ban etkisi
- 28 Mart 2014
- Yazar Yunus Balım
- 0 Yorum
Yunus Balım
Teknoloji,Sosyal ağlar,Blogger Temaları,Blogger Eklentileri paylaşılan bir blog..
Hiç yorum yok: